אודות איילון בית השקעות

אודות

     

באיילון בית השקעות חושבים איתך ומשקיעים בשבילך.

ברוכים הבאים לאיילון בית השקעות בע"מ הצטרפו גם אתם לקהל לקוחותינו הנהנים ממגוון שירותים פיננסים נרחב. לצוות השקעות עם ניסיון של עשרות שנים בניהול השקעות.

לבחירתכם, ניהול השקעות עם איילון בית השקעות כולל ניהול תיקי השקעות וקרנות נאמנות:

איילון פתרונות פיננסיים ניהול תיקים

בחברת איילון פתרונות פיננסיים, אנו מנהלים השקעות באופן מקצועי, אמין ושמרני. אנו מתמחים בניהול השקעות סולידיות עבור לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. בין מגוון לקוחותינו נמנים: גופים מוסדיים, חברות מובילות, עמותות, מלכ"רים, קרנות מחקר, עיריות, קיבוצים ולקוחות פרטיים. כלקוחות איילון פתרונות פיננסיים, מרוויחים מהיציבות ומהאיתנות הפיננסית של קבוצת איילון בית השקעות, זוכים למקצועיות וניסיון רב בניהול השקעות ונהנים מרמת שירות גבוהה במיוחד. לנהלי ההשקעות באיילון פתרונות פיננסיים ניסיון של עשרות שנים.

אנו מאמינים בהישגים לטווח ארוך. אסטרטגיית ההשקעה מתבססת על השקעה בניירות ערך בעלי רמת ביטחון גבוהה והשקעה מתוך ראיית הטווח הבינוני והארוך. יש לנו את הגב לקחת אתכם קדימה!

איילון קרנות נאמנות

חברת איילון קרנות נאמנות בע"מ מנהלת כ -197* קרנות נאמנות בהיקף של כ – 21 מיליארד ₪*, מתוכן למנהל הקרן 122 קרנות המנוהלות באמצעות מנהלי השקעות חיצוניים (הוסטינג), מנהל הקרן עם הכי הרבה קרנות הוסטינג בישראל.

באיילון קרנות מועסק צוות מקצועי של מנהלי השקעות לצד מערך תפעול ובקרה גדול המאפשר לנו לנהל מגוון מוצרים גדול מספיק בקטגוריות השונות לצד דגש על ביצועים לאורך זמן**.
אנו מתפעלים מוקד מידע ליועצי ההשקעות בבנקים ונמצאים לשירותם.

*כולל קרנות מתארחות בהוסטינג. נכון ל 31.12.2023

** אין באמור התחייבות להשגת תשואה כלשהי.

חזון וערכים

המוטו שלנו – אנשים לשירות אנשים

החזון האסטרטגי של איילון פתרונות פיננסיים מתבסס על תשומת-לב מתמדת לקהל לקוחותינו ולשוק בו אנו פועלים. ערכי הליבה של איילון פתרונות פיננסיים מתבססים על איכות ומקצועיות, תוך מתן יחס אישי ופתרון המותאם לצרכי כל אחד מלקוחותינו.

אנו מובילים בחברתנו את רוח ההתחדשות והקידמה, דרך נטיעת ערכים בכל אחד מעובדינו; ערכים של מקצוענות מהשורה הראשונה, של ליווי לקוח בהתאמה לצרכיו ושל מתן שירות אישי ללא דופי.

צוות השקעות שלנו מנוסה, ותיק ויציב. כל אחד ממנהלי ההשקעות הוא אנליסט בעצמו, העוקב אחר החברות בהן הוא משקיע, זאת מעבר לאנליסטים המובילים במשק המועסקים בחברתנו.

פגוש את המקצוענים:

מר ברורמן נעם יו"ר איילון פתרונות פיננסים | בעלים, מנכ"ל איילון פתרונות פיננסים ויו"ר איילון קרנות נאמנות
כיהן בתפקידים בכירים בבתי השקעות בישראל, למר ברורמן ניסיון של מעל 30 שנה בשוק ההון.
גב' קרן עמרם | מנכ"לית איילון קרנות נאמנות
מכהנת כדירקטורית בחברת הקרנות וניהול התיקים. בעבר שימשה מנכ"לית קרנות נאמנות וניהול תיקים בקואטרו שוקי הון, סמנכ"ל השקעות בקופות גמל ובקרנות הנאמנות של ישיר בית השקעות, מנהלת חדר מסחר באילנות דיסקונט. בעלת ניסיון של מעל 18 שנים בשוק ההון.
מר אייל חיים | סמנכ"ל איילון קרנות נאמנות
עובד באיילון בית השקעות משנת 2011, למר חיים ניסיון של מעל 15 שנים בשוק ההון. שימש במגוון תפקידים בשוק ההון הישראלי בניהם יועץ השקעות בבנק לאומי, סמנכ"ל מגדל קרנות נאמנות, סמנכ"ל פריזמה אקספרט ובעלים ומייסד של פגוט חיים בית השקעות. בוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים באוניברסיטת חיפה.
מר תומר הדר | סמנכ"ל איילון פתרונות פיננסים
בוגר הטכניון , מוסמך במנהל עסקים אוניברסיטת תל אביב (מימון חשבונאות), כיהן בתפקידים בכירים בשוק ההון, בעל ניסיון של כ 18 שנים בשוק ההון.
יעקב טנקג'י, רו"ח | סמנכ"ל כספים
רואה חשבון מוסמך ,בעל תואר ראשון במנהל עסקים מהמסלול האקדמי במכללה למנהל ותואר שני בחשבונאות מטעם אוניברסיטת בר אילן.
בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל כספים באיילון פנסיה בקבוצת איילון וחשב באגף הכספים במנורה מבטחים פנסיה.
בעל ניסיון של מעל 20 שנה בתחום הכספים.
ד"ר רון אייכל | כלכלן מאקרו וחבר ועדת השקעות איילון קרנות נאמנות
בעל תואר דוקטור במנהל עסקים (התמחות במימון) מהאוניברסיטה העברית
הינו בעל ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בשוק ההון.
משמש כמרצה באקדמיה בתחומי שוק ההון, מימון, ניהול סיכונים ומאקרו כלכלה.

יוני בראל | סמנכ"ל השקעות איילון פתרונות פיננסיים
בעל ניסיון של מעל 15 שנה בשוק ההון. בתפקידו האחרון שימש כמנהל תיק עמיתים ראשי באיילון חברה לביטוח.