איילון בית השקעות

קו ליועצים 03-800-8000

חפש באתר
 
אמנת שירות

השאר פרטים ונציגנו יצור עמך קשר בהקדם

שם:
טלפון:
דוא"ל:
יש למלא את השדות באדום
 

03-756-7878





אמנת שירות

 

אנו עובדי איילון בית השקעות מאמינים כי לקוחותינו ראויים לניהול ההשקעות הטוב והאיכותי ביותר ולקבלת שירות מקצועי, אמין ואדיב, תוך שמירה על סודיות ודיסקרטיות מוחלטת.

אנו רואים בשביעות רצון לקוחותינו ערך עליון, ולפיכך אנו מתחייבים:

  • להעמיד במקום הראשון את שביעות רצון הלקוחות ולפעול להשגתה ללא לאות.
  • להעניק ללקוחותינו שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, באמינות, במהירות, בשקיפות, בהגינות ובסובלנות.
  • לעשות את המירב להבנת צרכיו ורצונותיו של הלקוח, תוך מתן פתרונות יעילים ומענה מהיר ומלא לצרכים ורצונות אלה.
  • ליצור אווירת שיתוף פעולה, הקשבה וזהות אינטרסים מלאה עם הלקוח.
  • לשאוף לשיפור תמידי ברמת התשואות שאנו משיגים בתיקים.
  • לשמור על סודיות ודיסקרטיות מוחלטת (כפוף להוראות כל דין).

 

בית איילון ביטוח
רח' אבא הלל סילבר 12, קומה 19, רמת גן        

52008, ת.ד. 10957
טל: 03-7567878
פקס: 03-7567880
www.ayalon-inv.co.il

 

 

 

קרנות נאמנות/ממונה על פניות ותלונות הציבור

גברת מיכל גרסטנפלד, ממונה על פניות ציבור בנושא קרנות נאמנות, תשמח לעמוד לשירותכם בכל עת בטלפון: 03-7567862 

פקס: 03-7567862. כתובת: רח' אבא הלל סילבר 12, קומה 19, רמת גן .         

e-mail: pniot@ayalon-inv.co.il

  

זמני פעילות: ימים א'-ה', בין השעות 9:30-15:30, למעט בערבי חג וחגים.

 
      המידע והמסמכים הנדרשים לשם בירור הפנייה:
שם מלא
מספר תעודת זהות
שמן המלא של קרנות הנאמנות הרלוונטיות
תאריך הפנייה
פרטי התקשרות (כתובת לקבלת דברי דואר ו/או כתובת דוא"ל ו/או מס' טלפון)
תיאור נסיבות הפניה בפירוט הנדרש לצורך בירורה.
 
 
      אישור לקבלת הפניה, ישלח אליך תוך 7 ימי עסקים מיום קבלתה. במידה ושאלתך מקצועית,תשובה תימסר לך בכתב תוך 21 ימי עסקים. לרוב תקבל תשובה תוך פרק זמן קצר מזה.
 
 
תלונות כנגד הממונה על פניות הציבור לא תטופלנה על ידו, אלא על ידי הממונה על האכיפה הפנימית.
 
  
מנהל הקרן ישמור בדרך הניתנת לאחזור העתק מכל פניה ותשובה וכן מכל מסמך בקשר עם פניית הציבור למשך תקופה בת 7 שנים מיום קבלת הפניה.
במקרה בו מחליט מנהל הקרן להימנע ממתן תשובה לפונה, לרבות, בין היתר, במקרה בו נושא הפניה קשור לעניין התלוי ועומד בבית המשפט, ידווח מנהל הקרן על כך לנאמן.
מנהל הקרן רשאי שלא להתייחס לפניה של גורם בכפוף להוראות הרשות  ובהתאם לכללים שנקבעו בנהליו. באשר לפניה אשר מנהל הקרן החליט להימנע ממתן תשובה לפונה בעניינה, בין היתר במקרה בו נושא הפניה קשור לענין התלוי ועומד בערכאה שיפוטית ו/או מנהלית, או במקרה אחר כקבוע בנהלי מנהל הקרן, תימסר על כך תשובה לפונה, והדבר יובא לידיעת הנאמן הרלוואנטי לקרן/ות. היה וקיימת מניעה על פי דין להשיב, לא ייענו הפניות לגופו של עניין אך תישלח לפונה תשובה בכתב בדבר אי יכולתה של החברה להשיב לפנייתו.

 

 

 

ניהול תיקים/מנהלת שימור לקוחות ופניות ציבור

 הגב' נטע מור יוסף, מנהלת שימור לקוחות ופניות הציבור, תשמח לעמוד לשירותכם בכל עת בטלפון: 03-7567868  0502666837

e-mail: Neta-m@ayalon-inv.co.il

 

טופס גילוי נאות

 * אישור לקבלת הפניה, ישלח אליך תוך 7 ימי עסקים מיום קבלתה. במידה ושאלתך מקצועית, תשובה תימסר לך בכתב תוך 21 ימי עסקים. לרוב תקבל תשובה תוך פרק זמן קצר מזה.